Tips για το πως θα έχεις στητό στήθος

Το στήθος αποτελείται από αδένες και λιποκύτταρα και δε συγκρατείται από μυς, παρά μόνο από το δέρμα. Με το πέρασμα του χρόνου και τις ορμονικές αλλαγές που υφίσταται μια γυναίκα – εφηβεία, εγκυμοσύνη, δίαιτες– το στήθος δυσκολεύεται να αντισταθεί στο νόμο της βαρύτητας.

Όρθια πλάτη

Αφού το στήθος δεν έχει μυς για να τους γυμνάσεις και να τους τονώσεις, φρόντισε τουλάχιστον να γυμνάζεις τους θωρακικούς μυς που το περιβάλλουν καθώς και αυτούς της πλάτης. Εάν είναι πιο δυνατοί, τότε και το στήθος θα δείχνει πιο στητό. Η κακή στάση του σώματος που έχουν οι περισσότερες γυναίκες και η καθιστική ζωή προκαλούν κύρτωση στη θωρακική κοιλότητα. Είναι καλό, λοιπόν, να κάθεσαι με την πλάτη όρθια και το στήθος προς τα έξω, όσο περισσότερο μπορείς.

Βαράκια

Μπορείς να δυναμώσεις το στήθος σου κάνοντας ασκήσεις με βαράκια και push-ups. Σε καθημερινή βάση μπορείς να αντιστέκεσαι στη χαλάρωση: πίεσε με δύναμη τα χέρια σου, το ένα με το άλλο, 20-30 φορές σε οριζόντια θέση, μετά πάνω από το κεφάλι, και μετά χαμηλά, στο ύψος της κοιλιάς. Εκτέλεσε την ίδια κίνηση με τα χέρια πίσω από την πλάτη.

Προτίμησε το δροσερό νερό

Το ζεστό νερό μαλακώνει το στήθος ενώ το δροσερό το συσφίγγει. Οι χαμηλές θερμοκρασίες τονώνουν τη μικροκυκλοφορία, η οποία είναι υπεύθυνη για τη σωστή θρέψη και λειτουργία της επιδερμίδας. Μπορείς, επίσης, αντί για κρύα ντους, να περάσεις ένα παγάκι σε όλο το στήθος.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας