Αν κάνεις βαράκια, έτσι θα αποφύγεις τους τραυματισμούς

Το καθημερινό πρόγραμμα γυμναστικής σας περιλαμβάνει ασκήσεις με βαράκια; Αν ναι τότε θα πρέπει να είσαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς οι τραυματισμοί… παραμονεύουν. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτού του είδους η προπόνηση όταν εκτελείται χωρίς επίβλεψη και χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία μπορεί να προκαλέσει πόνο και ενόχληση στον ώμο, λόγω της πίεσης που ασκείται στους τένοντες και τις αρθρώσεις και εξαιτίας της καταπόνησης των μυών.

Κάντε την σωστή προθέρμανση και αυξήστε σταδιακά τα βάρη που σηκώνεται.

Βρείτε το σωστό πρόγραμμα για το σώμα σας γιατί πολλές φορές ασκούμε πιέσεις σε μια άρθρωση που δεν είναι κατασκευασμένη για να αντέχει τόση επιβάρυνση ή κάνουμε τακτική προπόνηση με βάρη εστιάζοντας στους μεγάλους μυς με σκοπό τον όγκο παραλείποντας τους μικρότερους. Αν δεν γνωρίζετε ζητήστε την βοήθεια κάποιου ειδικού.

 

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας