Θέλεις να πας για τρέξιμο; Διάβασε πως να το κάνεις σωστά

Φοράς τις φόρμες και τα αθλητικά σου παπούτσια και σκέφτεσαι να ξεκινήσεις το τρέξιμο για να είσαι πιο fit. Η Αμερικανική Ένωση Δρομέων προτείνει μερικούς απλούς κανόνες, ώστε να μην το παρακάνεις και να δεις μόνο θετικά αποτελέσματα.

– Δεν τρέχεις κάθε μέρα και δεν πιέζεις τον εαυτό σου στα άκρα.

– Αυξάνεις την απόσταση που τρέχεις μόνο κατά 10% κάθε εβδομάδα.

– Ορίζεις τουλάχιστον μία μέρα ξεκούρασης και δεν αφήνεις τον εαυτό σου να εξαντληθεί στην προπόνηση.

– Ξεκίνα πάντα με ζέσταμα πριν από κάθε άσκηση και συνέχισε με διατάσεις μετά την άσκηση, ώστε να βοηθήσεις τους μυς σου να προσαρμοστούν στις ανάγκες της άθλησης.

– Κάθε ενόχληση είναι και ένα σημάδι ότι κάτι δεν πάει καλά, το οποίο δεν θα πρέπει να αγνοήσεις.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας