Διατήρησε την φόρμα σου με 3 tips

Το να ξαναβρούμε την φόρμα μας και να νιώθουμε fit δεν είναι τόσο δύσκολο. Αρκούν 3 tips για να διατηρήσουμε το φυσιολογικό βάρος μας ή να επανέλθουμε σε αυτό χωρίς να παιδευτούμε.

Δυο-δυο

Αν, αποφάσισες να κάνεις μια πιο υγιεινή στροφή στη διατροφή σου, προσπάθησε να παρασύρεις και την κολλητή ή το σύντροφό σου. Ώστε δεν θα χρειαστεί πλέον να μαγειρεύεις δύο διαφορετικά φαγητά στο σπίτι, αλλά και δεν θα υπομένεις τα παράπονα της φίλης σου όταν της προτείνεις, αντί για τηγανητές πατάτες, να παραγγείλετε ψητά λαχανικά στο εστιατόριο.

Μακριά από πειρασμούς

Αντικατάστησε τα πιάτα στο σπίτι σου με μικρότερα, ώστε να το ξανασκεφτείς προτού τα γεμίσεις για δεύτερη φορά. Ή, αφού σερβιριστείς ένα κομμάτι παστίτσιο, σκέπασε αμέσως το ταψί με αλουμινόχαρτο και κρύψε το στο ψυγείο. Αν βαριέσε να ξεφλουδίζεις φρούτα, αντί για καρπούζια και ροδάκινα, αγόρασε μπανάνες και σταφύλια. Αν πλήττεις θανάσιμα να πλένεις και να κόβεις λαχανικά, κάνε την προεργασία μόλις τα αγοράσεις, ζεμάτισε τα, αν χρειαστεί, και βάλε τα στο ψυγείο ώστε να είναι διαθέσιμα οποιαδήποτε στιγμή πεινάσεις.

Αλλάξτε συνήθειες

Αν κάθε φορά που περνάς μπροστά από ένα συγκεκριμένο ζαχαροπλαστείο σου ανοίγει η όρεξη για γαλακτομπούρεκο, άλλαξε διαδρομή. Αν παραγγέλνεις πάντα ποπκόρν στον κινηματογράφο, την επόμενη φορά αντιστάσου.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας