Μπορώ να χάσω κιλά περπατώντας;

Όποιο είδος γυμναστικής και αν επιλέξουμε κάνει καλό στην υγεία μας, πόσο μάλλον το περπάτημα.

Οι ειδικοί συνιστούν τέσσερις ώρες έντονης φυσικής άσκησης την εβδομάδα για όσους επιθυμούν να χάσουν βάρος. Υπάρχουν όμως σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβεις υπόψη σου αν θέλεις να ποντάρεις στο περπάτημα για να κατακτήσεις τον στόχο σου.

Θα πρέπει να ανεβάσεις λίγο τους ρυθμούς σου για να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα και όχι να περπατάς σαν να πηγαίνεις βόλτα. Το περπάτημα ξεκινά να είναι αποτελεσματικό και να καίει θερμίδες όταν νιώσεις ότι λαχανιάζεις ελαφρώς. Αν περπατάς σε διάδρομο πειραματίσου με την ταχύτητα και την κλίση μέχρι να βρεις τον συνδυασμό που σου ταιριάζει και συνέχισε να βάζεις νέους στόχους κάθε εβδομάδα, πάντα σε λογικά πλαίσια για την αποφυγή τραυματισμών.

Αν ξεκινάς τώρα θα δεις μεγάλη διαφορά στο σώμα σου τις πρώτες έξι εβδομάδες. Στην συνέχεια όμως καλό θα ήταν να εντάξεις στο πρόγραμμα σου την ενδυνάμωση με βάρη, λάστιχα ή το βάρος του σώματός σου.

Μισάωρο περπάτημα ή τρέξιμο μιας ώρας; Κι’όμως ωφελεί το ίδιο!

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας