Οι «καλοί» υδατάνθρακες που πρέπει να καταναλώνεις για υπέροχο σώμα

Υπάρχουν κάποιοι υδατάνθρακες που δεν είναι εχθροί της σιλουέτας μας. Αρκεί να κάνουμε τις σωστές επιλογές στην καθημερινή διατροφή μας.

Όσπρια

Φασόλια, ρεβίθια και φακές είναι απαραίτητα συστατικά μιας σωστής διατροφής. Περιέχουν φολικό οξύ, κάλιο, μαγνήσιο και φυτικές ίνες που εξισορροπούν την γλυκόζη στο αίμα, μειώνουν την χοληστερίνη και συμβάλλουν στην σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Ψωμί και ζυμαρικά ολικής άλεσης

Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι λιγότερο επεξεργασμένα από τα «λευκά» και είναι πολύτιμη πηγή φυτικών ινών. Επίσης περιέχουν βιταμίνη Β, άκρως σημαντική για την σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, ειδικά αν θέλεις να χάσεις βάρος.

Βρώμη

Πρόκειται για μια φυσική τροφή, που παρέχει στον οργανισμό μας πολύτιμα στοιχεία (διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, πρωτεΐνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β). Η βρώμη περιέχει την υψηλότερη συγκέντρωση πρωτεϊνών σε σύγκριση με άλλα σιτηρά.

Δες περισσότερα εδώ:

Βρώμη: Δες γιατί πρέπει να την προσθέσεις στην διατροφή σου

Φρούτα

Τα φρούτα μας χαρίζουν ενέργεια και πολύτιμες βιταμίνες. Είναι επίσης πηγή μετάλλων και αντιοξειδωτικών που χαρίζουν, μεταξύ άλλων, λαμπερή και υγιή επιδερμίδα.

Πες όχι

Δημητριακά

Τα επεξεργασμένα δημητριακά του εμπορίου δεν χαρίζουν καμία βιταμίνη και είναι συνήθως γεμάτα ζάχαρη.

Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά

Τα προϊόντα χωρίς ή με χαμηλά λιπαρά περιέχουν συνήθως ζάχαρη. Τα λιπαρά είναι απαραίτητο κομμάτι μια σωστής διατροφής αφού σε βοηθούν να νιώσεις χορτάτη για περισσότερη ώρα.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας