Πως θα χάσεις τα κιλά που πήρες στις διακοπές

Λίγο τα παγωτά, μερικά κοκτέιλ παραπάνω, λίγο ότι στις διακοπές ανοίγει η όρεξή μας, επέστρεψες πρόσφατα από το νησί και ανέβηκες στη ζυγαριά βλέποντας πως έχει κάποια κιλά παραπάνω. Μην ανησυχείς! Με λίγη προσπάθεια θα καταφέρεις να κρατήσεις από τις φετινές διακοπές σου μόνο τις ωραίες αναμνήσεις.

Ούτε να το σκεφτείς φυσικά να τα βάλεις με τον εαυτό σου ξεκινώντας άμεσα μια στερητική δίαιτα για να χάσεις γρήγορα τα κιλά. Μια εξαιρετικά αποτελεσματική μέθοδος, βασίζεται στην εναλλαγή πρόσληψης θερμίδων και υδατανθράκων.

Στην πράξη αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να τρέφεσαι πέντε ημέρες την εβδομάδα με ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο μεσογειακού τύπου, παίρνοντας γύρω στις 1500 θερμίδες την ημέρα, από τις οποίες περίπου το 40% θα είναι υδατάνθρακες κι από 30% πρωτεΐνη και λιπαρά. Τις άλλες δύο ημέρες της εβδομάδας ακολούθησε μια πιο περιορισμένη δίαιτα με τις μισές περίπου θερμίδες. Αυτές οι δύο ημέρες μπορούν να είναι οποιεσδήποτε επιλέξεις, αλλά καλό είναι να μην είναι συνεχόμενες.

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας