4 λάθη που κάνεις όταν προπονείσαι στο σπίτι

Αυτές τις μέρες η προπόνηση από το σπίτι έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας μας. Μήπως όμως κάνουμε κάποιο από τα παρακάτω λάθη;

Η προθέρμανση 

Πολλές νομίζουμε ότι η γυμναστική στο σπίτι δεν χρειάζεται προθέρμανση αλλά αυτό είναι από τα μεγαλύτερα λάθη καθώς τραυματισμοί μπορεί να προκύψουν παντού. Είναι λοιπόν απαραίτητο να μην προσπερνάς αυτό το βήμα και να ολοκληρώνεις κάθε προπόνησή σου με τις κατάλληλες διατάσεις. Έτσι θα καταφέρεις να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι δυναμικά τις επόμενες ημέρες και να βλέπεις αποτελέσματα στο σώμα σου χωρίς τραυματισμούς.

Επανάληψη 

Μπορεί να έχεις βρει το αγαπημένο σου πρόγραμμα αλλά το να το ακολουθείς κάθε μέρα δεν είναι σωστό διότι οι μύες και το σώμα μας γυμνάζονται αποτελεσματικά μόνο όταν τα κρατάμε σε εγρήγορση και τους δίνουμε νέες ασκήσεις.

Ακολουθούμε τη σωστή σειρά

Είναι καλύτερα να ακολουθούμε τις οδηγίες των ειδικών στα βίντεο που παρακολουθούμε και να μην κάνουμε τις ασκήσεις που μας αρέσουν με όποια σειρά μας αρέσει.

Διαλέγεις προχωρημένες ασκήσεις

Μπορεί και εσύ να θέλεις κάποια στιγμή να καταφέρεις να σταθείς στο κεφάλι σου αλλά δεν θα τα καταφέρεις αν ξεκινήσεις με τα πιο προχωρημένα προγράμματα αν είσαι αρχάρια. Ψάξε στο YouTube για προγράμματα που μπορείς να ανταπεξέλθεις αυτή την στιγμή και που ξέρεις ίσως μέχρι το τέλος της καραντίνας να έχεις ξεπεράσει τους στόχους σου.

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας