4 λόγοι να βγαίνεις για περπάτημα

Βγαίνουμε μόνοι ή ανά δύο, αποφεύγουμε τα πολυσύχναστα σημεία (πάρκα, πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι, παραλιακοί δρόμοι), τηρούμε πάντα τις απαραίτητες αποστάσεις στο δρόμο και μόλις επιστρέψουμε σπίτι βγάζουμε τα ρούχα μας στη βεράντα και πλένουμε τα χέρια μας με σαπούνι και αντισηπτικό.

Όλα τα παραπάνω φυσικά ισχύουν αν βρίσκεσαι σε προληπτική καραντίνα, δεν έχεις νοσήσει, δεν ανήκεις σε ευπαθή ομάδα ή δεν ζεις με άτομα που ανήκουν σε ευαίσθητη κατηγορία, και αν δεν έχεις έρθει σε επαφή με άτομα που έχουν νοσήσει ή έχουν εκτεθεί στον ιό.

Το περπάτημα βοηθά:

Στην διατήρηση του βάρους και μιας υγιούς φυσικής κατάστασης, σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή. Αρκεί να διατηρείτε ένα σταθερό μέτριο προς γρήγορο ρυθμό.

Καταπολεμά το στρες, αφού αυξάνει τα επίπεδα ενδορφινών, τα οποία και δημιουργούν ένα αίσθημα ευφορίας.

Το περπάτημα συνδέεται και με την καλύτερη ποιότητα ύπνου, που αυτές τις δύσκολες μέρες κάπως τον έχουμε χάσει.

Μπορεί να σε κάνει πιο δημιουργικό, αφού σε βγάζει για λίγο από το σπίτι, αλλάζοντας τις παραστάσεις σου. Έτσι αντιμετωπίζεις τα πράγματα με άλλη οπτική.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας