5 λάθη που κάνεις μετά την προπόνηση

Ιδρώνεις, κοπιάζεις, γυμνάζεσαι σκληρά και όμως δεν έχεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς. Οι περισσότερες από εμάς κάνουμε τα παρακάτω λάθη που καιρός είναι να τα αποφύγουμε.

Κατευθείαν στο… ψητό

Οι περισσότερες μετά τη γυμναστική υποκύπτουν αμέσως σε ένα γλυκό ή και σε ένα πλούσιο δείπνο για να αναπληρώσουν τη χαμένη ενέργεια. Ο οργανισμός λόγω της κόπωσης στέλνει αυτόματα το μήνυμα πως έχει ανάγκη από τροφή, οι ειδικοί όμως προτείνουν να περιμένετε τουλάχιστον μια ώρα μέχρι να φάτε οτιδήποτε.

Ώρα για ύπνο;

Ακόμα και αν νιώθετε έντονη κόπωση, μην πέσετε αμέσως στο κρεβάτι. Δώστε στο σώμα σας τον απαραίτητο χρόνο να επανέλθει και να χαλαρώσουν οι μύες, δηλαδή γύρω στις 2 ώρες.

Ξεχνάς το stretching

Οι διατάσεις είναι εξίσου σημαντικές με την προπόνηση. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται ο κίνδυνος για τραυματισμούς και το σώμα αποκτά μεγαλύτερη ευελιξία.

Σκουπίζεις το πρόσωπό σου

Εφαρμόζεις την πετσέτα σου στην ιδρωμένη επιδερμίδα; Αν η απάντηση είναι ναι, μάθε πως αυτό φράζει τους πόρους με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σπυράκια. Καλύτερα λοιπόν να πλύνεις αμέσως το πρόσωπό σου με νερό.

Δεν πίνεις νερό

Είναι απαραίτητο για την ενυδάτωση του οργανισμού όχι μόνο στη διάρκεια της προπόνησης αλλά και μετά. Ακόμα μπορείς να καταναλώσεις νερό καρύδας που είναι πλούσιο σε φυσικούς ηλεκτρολύτες.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας