4 τρόποι να νιώθεις χορτάτη χωρίς να χαλάς την διατροφή σου

Η υγεινή διατροφή δεν είναι κάτι δύσκολο να προσθέσεις στην καθημερινότητα σου. Αν ακολουθήσεις και τις παρακάτω συμβουλές θα γίνει παιχνιδάκι.

  1. Φτιάξε ένα διατροφικό πλάνο που να ταιριάζει με την καθημερινότητα σου ώστε να μην το εγκαταλείψεις μέσα σε έναν μήνα.
  2.  Αύξησε την ποσότητα πρωτεΐνης και φυτικών ινών που καταναλώνεις γιατί σε κάνει να νιώθεις χορτάτη για περισσότερη ώρα, βάζει φωτιά στον μεταβολισμό σου και σε βοηθά να κάψεις λίπος.
  3. Μας το έλεγε πάντα η μαμά μας. Φάε πιο αργά. Όσο γρηγορότερα τρως τόσο περισσότερο θα αργήσεις να νιώσεις χορτάτη με αποτέλεσμα να καταναλώσεις μεγαλύτερη ποσότητα από αυτήν που πραγματικά χρειάζεσαι.
  4. Τρως όταν είσαι στενοχωρημένη, αγχωμένη ή πιεσμένη; Θα πρέπει να σκεφτείς ποια συναισθήματα σε οδηγούν στο ψυγείο και τα ανθυγιεινά σνακ, ώστε να κόψεις αυτή την κακιά συνήθεια.

 

 

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας