6 μυστικά γυμναστικής για να χάσεις διπλάσιες θερμίδες

Ασκείσαι συστηματικά και με καθημερινό πρόγραμμα, αλλά τα παραπανίσια κιλάκια παραμένουν; Μάθε 6 μυστικά που βάζουν φωτιά στο μεταβολισμό και ρίχνουν τον δείκτη της ζυγαριάς.

Σώμα μου…
Ο διάδρομος ή το ποδήλατο γυμνάζουν μόνο τα πόδια, με αποτέλεσμα οι μύες του κορμού να παραμένουν σε αδράνεια. Για να κάψετε περισσότερες θερμίδες, δοκιμάστε να τρέξετε κρατώντας βαράκια ή κάνοντας κινήσεις και με τα χέρια.

Ανταγωνισμός ίσον ώθηση
Τα γκρουπ μας κινητοποιούν να αυξήσουμε το ρυθμό μας. Ακόμα και αν δεν παρακολουθείτε ομαδικά προγράμματα, φροντίστε να τρέχετε δίπλα σε έναν καλό δρομέα. Αυτό θα σας δώσει ώθηση να προσπαθείτε όλο και περισσότερο.

Πιο δύσκολα..
Φορέστε βαράκια γύρω από τους αστραγάλους αν προτιμάτε την αερόβια άσκηση ή επιλέξτε το τρέξιμο σε ανηφορικούς δρόμους.

Βάλτο στο γρήγορο
Μη φοβάστε τα προγράμματα υψηλής έντασης. Μπορεί να διαρκούν λιγότερο, έχουν όμως άμεσα αποτελέσματα. Ακολουθήστε τον εξής κανόνα: Για 8” κάνετε γρήγορα άλματα ή σχοινάκι και συνεχίζετε για 12” με χαλαρές διατάσεις.

Βγείτε έξω
Καθώς οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, επιλέξτε να μεταφέρετε το workout σας στο ύπαιθρο. Ασκηθείτε στο πάρκο, κάντε τρέξιμο στο γήπεδο ή ποδήλατο στο δρόμο. Η φυσική κλίση του εδάφους αυξάνει έτσι κι αλλιώς το επίπεδο δυσκολίας.

«Ναι» στις εναλλαγές
Μην επιμένετε σε μία μόνο μέθοδο προπόνησης. Όσο οι μύες συνηθίζουν, τόσο λιγότερες θερμίδες θα καίτε με τον καιρό. Δοκιμάστε μία φορά την εβδομάδα να κάνετε τρέξιμο, μία γιόγκα και μία αερόβια άσκηση.

Για ακόμη περισσότερα θέματα επισκεφθείτε και το blog μου https://salysfilata.wordpress.com

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας