Αν θέλεις κάτι να δροσιστείς δοκίμασε αυτό το επιδόρπιο

Στην Ελλάδα δεν το καταναλώνουμε συχνά, όμως, το Μάνγκο είναι μια τροφή πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που μας κάνουν μόνο καλό.

Το μάνγκο είναι πλούσια πηγή βήτα καροτένιου. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αυτού του αντιοξειδωτικού, λειτουγεί ως «ασπίδα» ενάντια σε ορισμένες μορφές καρκίνου. Το μάνγκο είναι επίσης πλούσιο σε ένα άλλο καροτενοειδές που ονομάζεται λυκοπένιο, το οποίο είναι επίσης ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και απαραίτητο για την προστασία των κυττάρων και την καταστολή της ανάπτυξης όγκων.

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη B6, η οποία έχει αποδειχτεί ότι βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου και την υγεία του νευρικού συστήματος. Το μάνγκο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυφαινολικά αντιοξειδωτικά που εμποδίζουν την αύξηση της συσσώρευσης λίπους και τον σχηματισμό πλάκας στα τοιχώματα των αρτηριών.

Μους μάνγκο

Τα υλικά μου

4 φύλλα ζελατίνης, 1 μάνγκο καθαρισμένο και κομμένο, 1 κ.γ. κουρκουμάς σε σκόνη, 60 γραμμ. ζάχαρη, 2 κ.σ. χυμός λάιμ, 2 αυγά, 100 γραμμ. γιαούρτι πλήρες, 100 γραμμ. κρέμα σαντιγί, ελάχιστο φυτικό βούτυρο.

Πες μου τι κάνω

Για τη μους: Σε κρύο νερό μουσκεύετε τη ζελατίνη. Πολτοποιείτε στο μπλέντερ το μάνγκο, τον κουρκουμά, 1 κ.σ. ζάχαρη και τον χυμό του λάιμ. Κρατάτε 2 κ.σ. για τη διακόσμηση του γλυκού και βάζετε την υπόλοιπη στο ψυγείο.

Χτυπάτε τα αυγά με την υπόλοιπη ζάχαρη σε μπεν μαρί μέχρι να έχετε μια παχύρρευστη κρέμα. Στραγγίζετε καλά τα φύλλα ζελατίνης και τα λιώνετε στο μείγμα με τα αυγά. Χτυπάτε και πάλι μέχρι να κρυώσει, προσθέτετε τον πουρέ μάνγκο και το γιαούρτι.

Χτυπάτε την σαντιγί μέχρι να στέκεται και την ανακατεύετε με την παραπάνω μους. Στρώνετε 4 μικρά φορμάκια με μεμβράνη, τα βουτυρώνετε πολύ ελαφρά και μοιράζετε την κρέμα. Σκεπάζετε και βάζετε στο ψυγείο για 4 ώρες τουλάχιστον.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας