Αν νηστεύεις αυτά τα tips είναι για σένα

Η νηστεία προϋποθέτει την πλήρη αποχή από οποιοδήποτε τρόφιμο ζωικής προέλευσης (π.χ. κρέας, ψάρι, γαλακτοκομικά, αυγά),  έχοντας ως αποτέλεσμα τη μειωμένη πρόσληψη χοληστερόλης, όπως επίσης κορεσμένων και trans λιπαρών οξέων.

Προσπάθησε να συμπεριλαμβάνεις πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης σε όλα σου τα γεύματα, για να αυξήσεις τον κορεσμό και συνδύασέ τα με ρύζι, ζυμαρικά ή λαχανικά.

Να τρως μικρά και συχνά γεύματα. Είναι σημαντικό να τρως περίπου ανά 3 ώρες για να μην πεινάσεις μέχρι το επόμενο γεύμα σου και τελικά φας ανεξέλεγκτα.

Προσπάθησε να έχεις πάντα σαλάτα με το φαγητό.

Να προσθέσεις στο φαγητό σου μια πηγή φυτικής πρωτεΐνης. 

Να προσέχεις τη ποσότητα του ψωμιού ή του παξιμαδιού που θα φας μαζί με το φαγητό σου.

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας