Αυτά είναι τα αλκοολούχα ποτά που δεν σε παχαίνουν

Καθαρά Δευτέρα πλησιάζει και εφόσον το πρόγραμμα διατροφής σου μπορεί να συμπεριλάβει κάποια ποτά και σένα σου αρέσει να πίνεις και ένα ποτηράκι, υπάρχουν κάποια που μπορείς άφοβα να καταναλώσεις, δίχως να λάβεις μπόλικη ζάχαρη και θερμίδες.

Κόκκινο κρασί

Μια αξιοσέβαστη ποσότητα 125 θερμίδων περιλαμβάνει κάθε ποτήρι λευκού ή κόκκινου κρασιού. Όμως το λευκό κρασί πίνεται πιο εύκολα, πιο γρήγορα και ως εκ τούτου σε μεγαλύτερες ποσότητες κάθε φορά. Οπότε, πόνταρε στο κόκκινο.

Το κρασί, κρασάκι

Light μπύρες

Μια κανονική μπύρα δεν πειράζει δεδομένου πως ένα κουτάκι των 330 ml έχει 150 θερμίδες. Τι συμβαίνει όμως όταν θέλεις να πιεις 3 ή 4; Οι light μπύρες είναι αυτές που θα σου δώσουν τη λύση.

Κοκτέιλς χωρίς… πολλά πολλά

Φρέσκα βότανα, μπαχαρικά, φρούτα και λαχανικά μπορούν να αντικαταστήσουν λικέρ, σιρόπια και οτιδήποτε άλλο παχαίνει. Αν πάλι έχεις χώρο στο ποτήρι σου, μπορείς να συμπληρώσεις κάποια κομμάτια φρέσκων φρούτων.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας