Αυτές είναι οι τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα

Βαρέθηκες μονίμως να είσαι γριπωμένη; Μάλλον πρέπει να ενισχύσεις τον οργανισμό σου με τις κατάλληλες τροφές.

Βιταμίνη Α

Φυσικές πηγές βιταμίνης Α, όπως ο κρόκος αβγού, η γλυκοπατάτα, το σπανάκι και το καρότο, μπορούν να κάνουν θαύματα.

Σπανάκι για δυνατό σώμα. Κάτι ήξερε ο Ποπάι…

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Φυσικές πηγές βιταμινών του συμπλέγματος Β είναι το μοσχάρι, η πέστροφα, τα δημητριακά, ο σολομός, τα μύδια αλλά και το γάλα και το γιαούρτι.

Βάλε το γιαούρτι στην καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς σου

Βιταμίνη C

Φυσικές πηγές της είναι το μπρόκολο, οι πιπεριές, το σπανάκι, η κολοκύθα, η ντομάτα, ενώ από φρούτα η παπάγια και το ακτινίδιο.

Βιταμίνη Ε

Φυσικές πηγές βιταμίνης Ε είναι οι ξηροί καρποί (κυρίως αμύγδαλα), τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το σπανάκι, η ντομάτα, το μάνγκο, η παπάγια.

Σίδηρος

Φυσικές πηγές σιδήρου είναι οι φακές, ο σολομός, η γαρίδα, το κόκκινο κρέας, τα όσπρια και λαχανικά όπως σπαράγγι, μπρόκολο, σπανάκι, λαχανίδα.

Ψευδάργυρος

Στις φυσικές πηγές του περιλαμβάνονται οι σπόροι από κολοκύθα, τα φιστίκια, το τυρί, η πατάτα, το μοσχάρι, το αρνί, το χοιρινό, η γαλοπούλα και ο σολομός.

Μην γίνεις κολοκύθα, δοκίμασε την!

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας