Αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να αποφεύγεις στο βραδινό σου

Με μερικές αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες, σίγουρα θα δεις θαύματα.

Τα τυριά

Είναι πολύ πλούσια σε λιπαρά που δυσκολεύουν την διαδικασία της πέψης ιδιαίτερα το βράδυ. Περιέχουν επίσης το αμινοξύ τυραμίνη το οποίο, όπως έχουν δείξει διάφορες μελέτες, μπορεί να οδηγήσει σε διαταραχές του ύπνου.

Τα ζυμαρικά

Το βράδυ καλό είναι να τα αποφεύγουμε, ακόμα και τα ολικής άλεσης, καθώς μπορεί να μας δημιουργήσουν προβλήματα στο πεπτικό σύστημα με αποτέλεσμα να μην επιτρέπεται στο σώμα να ξεκουραστεί όπως πρέπει.

Τα μπαχαρικά

Δυστυχώς τα πολλά μπαχαρικά και μυρωδικά στο πιάτο μας μπορεί να δημιουργήσουν καούρα, δυσπεψία και πόνους στο στομάχι.

Τα αλλαντικά

Είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και οι πολλές θερμίδες που περιέχουν είναι άλλος ένας λόγος να τα καταναλώνουμε με προσοχή και κυρίως, όχι στα βραδινά μας γεύματα.

Η μαύρη σοκολάτα

Η επίδραση της στην διάθεση μας και στην υγεία του εγκεφάλου είναι αποδεδειγμένες αλλά η μαύρη σοκολάτα ενεργοποιεί το νευρικό σύστημα και κρατά τον εγκέφαλό μας σε εγρήγορση για περισσότερο, πράγμα που δεν βοηθά στον ύπνο.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας