Η ημέρα θέλει χταποδάκι!

Το χταπόδι είναι ένα θρεπτικό φαγητό και κατάλληλο για όσους προσέχουν τη διατροφή τους. Τα 90 γραμμάρια έχουν περίπου 140 θερμίδες εκ των οποίων οι 16 προέρχονται από λίπος. Είναι πηγή βιταμινών, όπως Β3 και Β12 καθώς και πλούσιο σε πολλά βασικά μέταλλα όπως ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, σελήνιο, τα οποία βοηθούν τον οργανισμό στην εκτέλεση διάφορων ζωτικών λειτουργιών.

Η παρουσία των βιταμινών Α, Β και C στο χταπόδι είναι επίσης ευεργετική για τη υγεία του οργανισμού. Ενώ η βιταμίνη Α είναι χρήσιμη για τη διατήρηση της καλής όρασης, η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Παράλληλα είναι μια καλή πηγή απαραίτητων ωμέγα 3 λιπαρών οξέων, τα οποία συντελούν στη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου και της κατάθλιψης.

Χταπόδι σαλάτα

Τα υλικά μου

1 χταπόδι, 1 λίτρο λευκό κρασί, 3 κρεμμύδια, 2 λεμόνια, 2 πιπεριές, 2 σκελίδες σκόρδο, χυμός από 1 λεμόνι, αλάτι, πιπέρι, 4 κ.σ. άνηθο, ελαιόλαδο.

Πες μου τι κάνω

Βράζετε το χταπόδι για 1 ώρα μαζί με το κρασί, με 2 κρεμμύδια και 2 λεμόνια κομμένα σε κομμάτια. Το αφήνετε να κρυώσει και να μαριναριστεί μερικές ώρες. Λίγο πριν σερβίρετε στραγγίζετε το χταπόδι και το κόβετε σε κομματάκια. Ψιλοκόβετε τις πιπεριές, το σκόρδο και το κρεμμύδι και τα ανακατεύετε με το χταπόδι. Ρίχνετε αλάτι, πιπέρι, χυμό λεμονιού, ψιλοκομμένο άνηθο και λίγο ελαιόλαδο.

Δες περισσότερα εδώ:

3 συνταγές για το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας