Φάτε παγωτό! Κάνει καλό στην υγεία

Κι’όμως το παγωτό μας κάνει καλό! Φυσικά, όλα με μέτρο, καθώς πλέον η κατανάλωση παγωτού είναι μια ευχάριστη συνήθεια όλο το χρόνο. Έτσι εάν δεν τρώτε ένα… κουβά παγωτού σε μια μέρα, αυτή η κατεψυγμένη λιχουδιά θα σας δώσει πολλά οφέλη για τη διατήρηση μιας καλής υγείας.

Παρόλο που το θρεπτικό περιεχόμενο των παγωτών ποικίλλει μεταξύ εμπορικών σημάτων και τύπων, γενικά αποτελεί εξαιρετική πηγή ενέργειας. Το παγωτό είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες και μας παρέχει τα απαραίτητα σάκχαρα, αλλά, όπως ήδη αναφέρθηκε, να καταναλώνετε με μέτρο. Μια καλή επιλογή είναι και το παγωτό χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και σε ζάχαρη.

Το βασικό συστατικό του παγωτού είναι το γάλα. Το γάλα αποτελείται από λακτοφερίνη που έχει αντιική δράση. Το παγωτό είναι επίσης πηγή πολλών σημαντικών στοιχείων. Είναι πλούσιο σε ασβέστιο – το οποίο είναι χρήσιμο για την πρόληψη της οστεοπόρωσης, του καρκίνου και της υπέρτασης – και σε φώσφορο. Επιπλέον περιέχει πολλές βιταμίνες, όπως  Α, C, D, B-6, Β-12, Κ και Ε, καθώς και θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη και φυλλικό οξύ.

Αυτός ο νόστιμος γλυκός πειρασμός, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα σε ορισμένα άτομα λόγω της λακτόζης και του ζαχαρούχου γάλακτος. Αυτά τα άτομα, που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, έχουν ανεπαρκή τη λακτάση, το ένζυμο που χρειάζεται για να αφομοιώσει τη λακτόζη και μπορεί να παρουσιάσουν δυσφορία στο πεπτικό τους σύστημα εάν καταναλώσουν παγωτό.

Χαρούμενη εγκυμοσύνη

Μια πρόσφατη μελέτη του Χάρβαρντ απέδειξε ότι οι γυναίκες που θέλουν να βελτιώσουν τις πιθανότητές τους να αποκτήσουν ένα μωρό μπορούν να το κάνουν με ακόμη μία… ευχάριστη δραστηριότητα. Με την κατανάλωση παγωτού. Ο λόγος; Επειδή το παγωτό, ενισχύει τη λίμπιντο.

Και αν χρειάζεστε περισσότερους λόγους να πάτε αμέσως στο ψυγείο και να φάτε το παγωτάκι σας, να θυμάστε ότι οτιδήποτε σας κάνει να χαμογελάτε, δεν μπορεί να είναι παρά μόνο καλό για την υγεία.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας