#ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ: 5 συμβουλές διατροφής για να είμαστε σε φόρμα

Πώς θα καταφέρουμε να παραμείνουμε σε φόρμα όσο μένουμε στο σπίτι; Ποντάρουμε στην καλή διατροφή, διατηρούμε την ψυχραιμία μας και συνεχίζουμε.

Αγαπάμε τα όσπρια

Είναι θρεπτικά, ιδιαίτερα πλούσια σε φυτικές ίνες ενώ ανήκουν επίσης στην κατηγορία των προβιοτικών που βοηθούν στη διατήρηση σωστών επιπέδων βακτηρίων στο πεπτικό σύστημα.

Φρούτα και λαχανικά 

Πλούσια και αυτά σε φυτικές ίνες, βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και χαμηλά σε θερμίδες. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ό,τι πρέπει για το καθημερινό μας μενού. Βοηθούν να νιώσουμε πιο χορτάτες, είναι φιλικά προς το πεπτικό σύστημα και μαγειρεύονται με τόσους διαφορετικούς τρόπους που αποκλείεται να τα βαρεθούμε.

Ναι στους ξηρούς καρπούς

Καρύδια, φιστίκια, αμύγδαλα, λιναρόσπορος… Οι ξηροί καρποί είναι από τις καλύτερες επιλογές όταν ο εγκέφαλός σου σου λέει ότι έχει έρθει η ώρα για ένα υγιεινό σνακ καθώς χαρίζουν στο σώμα μας βιταμίνη Ε, ψευδάργυρο, αντιοξειδωτικά, μαγνήσιο και καλής ποιότητας λιπαρά που κρατούν μακριά την πείνα για περισσότερο και βοηθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αιμα να παραμένουν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Λιγότερο κρέας

Η μεγάλη κατανάλωση κόκκινου κρέατος και επεξεργασμένων κρεάτων όπως τα αλλαντικά αυξάνει τον κίνδυνο για σοβαρές ασθένειες που σχετίζονται με το καρδιαγγειακο σύστημα.

Ελαττώνουμε τη ζάχαρη

Αυτές τις μέρες όμως που αναγκαστικά κινούμαστε λιγότερο καλό είναι να την αποφύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Επιλέγουμε φρούτα όπως οι μπανάνες και δίνουμε μια έξτρα δόση γλύκας με φυσικά συστατικά όπως το μέλι.

10 λόγοι για να γλυκάνετε τα πάντα με μέλι

 

 

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας