Με αυτές τις τροφές θα καταπολεμήσεις το άγχος

Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει το σώμα μας να καταπολεμήσει μεγάλο ποσοστό του άγχους μας και αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητα σου.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (λεμόνι, πιπεριές, πορτοκάλι, ακτινίδιο μπρόκολο).

Λεμόνια: τόσο μικρά αλλά τόσο ισχυρά

Τρόφιμα πλούσια σε β-καροτένιο (κόκκινα, κίτρινα, πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά).

Τρόφιμα πλούσια σε φολλικό οξύ (φασόλια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά).

Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο (στρείδια, συκώτι, κόκκινο κρέας).

Άλλα θρεπτικά συστατικά που δρουν θετικά στη μείωση του στρες είναι η πρωτεΐνη και τα καλά λιπαρά. Τα ψάρια, το κοτόπουλο, τα όσπρια, τα αυγά, οι ξηροί καρποί και τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορούν να καλύψουν τις διατροφικές μας ανάγκες και να είναι σύμμαχοί μας ενάντια στο στρες.

Ξηροί καρποί: Τελικά βοηθούν να χάσουμε κιλά;

 

Αυτή είναι η μικροσκοπική τροφή που κάνει καλό στο σώμα μας

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας