Μια σαλάτα που μυρίζει θάλασσα

Αν θέλετε μια σαλάτα που μυρίζει… παραλία και θάλασσα, τότε δοκιμάστε την συνταγή με το χταπόδι που σας προτείνουμε. Άλλωστε το χταπόδι είναι ένα θρεπτικό φαγητό και κατάλληλο για όσους προσέχουν τη διατροφή τους. Τα 90 γραμμάρια έχουν περίπου 140 θερμίδες εκ των οποίων οι 16 προέρχονται από λίπος.

Είναι πηγή βιταμινών, όπως Β3 και Β12. Είναι πλούσιο σε πολλά βασικά μέταλλα όπως ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, σελήνιο, τα οποία βοηθούν τον οργανισμό στην εκτέλεση διάφορων ζωτικών λειτουργιών. Η παρουσία των βιταμινών Α, Β και C στο χταπόδι είναι επίσης ευεργετική για τη υγεία του οργανισμού. Ενώ η βιταμίνη Α είναι χρήσιμη για τη διατήρηση της καλής όρασης, η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Το χταπόδι είναι επιπλέον μια μεγάλη πηγή των απαραίτητων ωμέγα 3 λιπαρών οξέων, τα οποία συντελούν στη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου και της κατάθλιψης. Διευκολύνουν την ενδυνάμωση και τη βελτίωση του εγκεφάλου στα παιδιά και έχουν ευεργετικές ιδιότητες στην πρόληψη ασθενειών όπως η χρόνια βρογχίτιδα και η νόσος του Αλτσχάιμερ.

Με όλα τα παραπάνω, γρήγορα στην κουζίνα σας!

Τα υλικά μου

4 πατάτες, 1 χταπόδι, 3 γαρύφαλλα, 4 ντομάτες ψιλοκομμένες, 1 ποτήρι χυμός λεμόνι, 1 κ.σ. πάπρικα, λίγα φύλλα κόλιανδρο, 3 κλωναράκια μαϊντανό, 1 κρεμμύδι, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι.

Πες μου τι κάνω

Καθαρίζετε τις πατάτες και τις βράζετε σε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό. Πλένετε το χταπόδι και το τοποθετείτε σε μια μεγάλη κατσαρόλα γεμισμένη με νερό, ρίχνετε το κρεμμύδι και αλατοπιπερώνετε. Βράζετε για 45′, στραγγίζετε το χταπόδι, το αφήνετε να κρυώσει και το κόβετε σε κομμάτια. Σε μια σαλατιέρα τοποθετείτε τις ντομάτες, τις πατάτες, το χταπόδι, πασπαλίζετε με αλάτι, πιπέρι και πάπρικα και περιχύνετε με ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού. Πασπαλίζετε με κόλιανδρο και μαϊντανό. Καλή όρεξη!

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας