Οι καλύτερες τροφές για να ξεπεράσεις το κρυολόγημα

Αν σε ταλαιπωρούν συχνά κρυολογήματα, ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου, προσθέτοντας στη διατροφή σου τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου.

Κατανάλωνε ποικιλία φρούτων και λαχανικών, μιας και επηρεάζουν θετικά το ανοσοποιητικό. Προτίμησε πολλά λαχανικά πλούσια σε θειώδη, όπως κρεμμύδι, λάχανο και μπρόκολο, που θα βοηθήσουν στη φυσική παραγωγή της γλουταθειόνης.

Αύξησε τα Ω3 στη διατροφή σου κυρίως μέσω ξηρών καρπών, όπως κολοκυθόσπορος, λιναρόσπορος, αμύγδαλα, καρύδια. Πες «ναι» στα ψάρια, αλλά μην το παρακάνεις ούτε με τις μερίδες ούτε με τη συχνότητα, γιατί είναι επιβαρημένα με βαρέα μέταλλα.

Σπάσε μου τα καρύδια

Κατανάλωσε κουρκουμά και πράσινο τσάι.

Μαζί με τα γαλακτοκομικά περιόρισε και τη ζάχαρη, μιας και έχει συνδεθεί με συγκεκριμένους τύπους καρκίνου, ενώ επηρεάζει αρνητικά την απορροφησιμότητα των βιταμινών Ε και C στο σώμα.

Αυτές είναι οι τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας