Οι 4 τροφές που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα

Για τους τυχερούς τα γιορτινά τραπέζια τις ημέρες που πλησιάζουν πάνε κι έρχονται. Τι πρέπει όμως οπωσδήποτε να φας ώστε μαζί με την διατροφή σου να προσέχεις και την σιλουέτα σου;

Φιλέτο γαλοπούλας

Η άπαχη πρωτεΐνη θα σε βοηθήσει να χορτάσεις δίνοντάς σου ελάχιστες θερμίδες. Συγκεκριμένα όμως, η γαλοπούλα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ το οποίο βελτιώνει τη διάθεση. Κάτι μας λέει ότι θα γίνεις η ψυχή του πάρτι!

Κάστανα ή δαμάσκηνα

Θα τα βρεις σε αρκετά από τα γιορτινά εδέσματα, όπως στην γέμιση της γαλοπούλας, σε κάποιο ρόλο κρέατος ή μέσα στις σαλάτες.

Χειμώνιασε. Ώρα για κάστανα!

Και το superfood της εβδομάδας πάει στα δαμάσκηνα!

Τυρί

Το τυρί ενισχύει τις καύσεις χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητα του σε ασβέστιο. Βέβαια, τα τυριά έχουν μεγάλη θερμιδική αξία, οπότε θα πρέπει να προσέξεις την ποσότητα που θα φας. Αν πάσχεις από ευερέθιστο έντερο, ιδανικά θα πρέπει να προτιμήσεις κάποιο σκληρό τυρί για παράδειγμα γραβιέρα ή παρμεζάνα.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας