Πεπόνι: ο σύμμαχος κατά της κυτταρίτιδας

Η υπέροχη γεύση του δεν είναι όμως το μοναδικό κίνητρο για να το εντάξουμε στη διατροφή μας, αφού το πεπόνι διαθέτει… θαυματουργές ιδιότητες και καταπολεμά την κυτταρίτιδα. Τα πεπόνια είναι η τέλεια επιλογή για ένα καλοκαίρι γεμάτο γεύση κάτω από τον καυτό ήλιο. Με μόλις 64 θερμίδες δεν έχετε να ανησυχείτε για τη σιλουέτα σας, έτσι η παραλία σας περιμένει χωρίς καμία δικαιολογία.

Πρόκειται για ένα φρούτο με πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (90%), το οποίο συμβάλλει στην επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού. Άλλωστε, όταν το σώμα αντιλαμβάνεται ότι στερεύουν τα αποθέματά του σε υγρά αντιδρά με κατακράτηση. Αυτό έχει αποτέλεσμα να εμφανίζεται στα επίμαχα σημεία η ενοχλητική όψη φλοιού πορτοκαλιού. Σύμμαχοι στην αντιμετώπιση του ίδιου προβλήματος είναι και η βιταμίνη C, η οποία βοηθά μεταξύ άλλων στη σύνθεση του κολλαγόνου, καθώς και τα καροτενοειδή χάρη στην ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση.

Το μυστικό του λυκοπενίου

Το πεπόνι είναι μια καλή πηγή λυκοπενίου, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη βλάβης των κυττάρων. Ένας άλλος λόγος για να βάλετε το λυκοπένιο στο σώμα σας είναι ότι η κατανάλωση αυτού του αντιοξειδωτικού έχει συνδεθεί με μειωμένα ποσοστά ορισμένων καρκίνων και με μειωμένο κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

Τις βιταμίνες μου C και A παρακαλώ!

Όλοι γνωρίζουμε τα οφέλη της βιταμίνης C για την υγεία και για δέρμα χωρίς ρυτίδες. Είναι μια αντιοξειδωτική βιταμίνη που παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και συντήρηση όλων των ιστών στο σώμα μας. Είναι ο τέλειος τρόπος επούλωσης και αποκατάστασης των οστών και των δοντιών, οπότε μην ξεχάσετε να πάρετε την βιταμίνη C σας. Από την άλλη πλευρά, η βιταμίνη Α είναι επίσης σημαντική για υγιή δόντια, δέρμα και οστά και είναι πολύ χρήσιμη για μια τέλεια όραση.

Με την δύναμη του καλίου

Το κάλιο είναι ένα σημαντικό μεταλλικό στοιχείο για την διατήρηση της καλής υγείας της καρδιάς και τα πεπόνια είναι τα φρούτα στα οποία μπορείτε να το βρείτε σε αφθονία. Επιπλέον η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων καλίου μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση.

Χρειάζεστε περισσότερους λόγους για να ενσωματώσετε τα πεπόνια ως μέρος της υγιεινής διατροφής σας; Νομίζω ότι γνωρίζετε την απάντηση σε αυτή την ερώτηση.

Με μόλις 64 θερμίδες επιτρέπεται και ένα κομμάτι κέικ πεπόνι

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας