Τα τρόφιμα που πρέπει να έχεις πάντα στη κουζίνα σου

Με λίγη προσπάθεια όλοι μας μπορούμε να έχουμε μια ισορροπημένη και χωρίς υπερβολές διατροφή. Δες τι πρέπει να έχεις πάντα στο ντουλάπι και στο ψυγείο της κουζίνας σου.

Γάλα και γιαούρτι: Μαζί με δημητριακά ή μέλι μπορεί να γίνει ένα εύκολο, γρήγορο αλλά παράλληλα ιδανικό πρωινό, καθώς συνδυάζει αρμονικά πρωτεΐνη με υδατάνθρακα. Αυτά τα δύο τρόφιμα θα σου δώσουν ενέργεια και την απαραίτητη πρωτεΐνη για να ξεκινήσεις δυναμικά την ημέρα σου.

Αβγά: Δε θα σου πάρει πάνω από 10 λεπτά να βράσεις ένα τέλειο αβγό ή να φτιάξεις μια gourmet ομελέτα. Και τα δύο αποτελούν ένα ιδανικό, πλήρες και παράλληλα light βραδινό γεύμα. Συνδυάζονται με μία φέτα ψωμί ή λίγο παξιμάδι και κάποιο φρέσκο λαχανικό.

Φρούτα: Περιέχουν βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά, στοιχεία απαραίτητα για τον οργανισμό σου.

Λαχανικά: Διάλεξε φρέσκα λαχανικά ή έτοιμες σαλάτες από το σούπερ μάρκετ, σε περίπτωση που δεν έχεις το χρόνο για πλύσιμο. Θα συνοδεύσουν εξαιρετικά το μεσημεριανό γεύμα σου και θα σε κάνουν να αισθανθείς πιο γρήγορα κορεσμό. Είναι και αυτά πλούσια σε βιταμίνες και πολλά αντιοξειδωτικά.

Δημητριακά: Θα σου προσφέρουν πολλή ενέργεια, ενώ αποτελούν ένα πλήρες και γρήγορο πρωινό συνδυασμένα με γάλα ή με γιαούρτι. Προτίμησε δημητριακά βρόμης με αποξηραμένα φρούτα ή ακόμα και κομματάκια μαύρης σοκολάτας.

Ζυμαρικά: Σε 10 λεπτά έχεις βράσει μακαρόνια και με μια εύκολη σάλτσα και λίγο τριμμένο τυρί απολαμβάνεις ένα πλήρες γεύμα.

Ρύζι ή πατάτες: Ένα εύκολο και γρήγορο συνοδευτικό για το κρέας ή το ψάρι σου.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας