Τα dos και don’ts για τα γιορτινά γεύματα των ημερών

Γιορτές δίχως φαγητό δεν γίνονται. Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις το εορταστικό μενού χωρίς ενοχές και στερήσεις.

1. Την ημέρα των εορταστικών τραπεζιών απόφυγε την παγίδα να μη φας όλη μέρα για να περιμένεις μέχρι το βράδυ. Φάε τα γεύματα σου κανονικά.

2. Κατανάλωσε άφθονη σαλάτα, ακόμη και αν περιέχει φρούτα ή ξηρούς καρπούς, καθώς τα τελευταία είναι πηγές βιταμινών, ιχνοστοιχείων, φυτικών ινών και προκαλούν γρήγορα αίσθημα κορεσμού.

3. Επέλεξε μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεΐνούχων τροφών (γαλοπούλα, κοτόπουλο, χοιρινό κ.ά.).

4. Κατανάλωσε με μέτρο το αλκοόλ. Προτίμησε κόκκινο κρασί και λόγω ημερών ενέδωσε και σε μικρή ποσότητα σαμπάνιας.

5. Βασιλόπιτα, κουραμπιές ή μελομακάρονο; Επέλεξε ένα μόνο γλυκό (μην φας βέβαια δέκα κομμάτια) σε κάθε επίσημο τραπέζι.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας