Τρουφάκια βρώμης για φουλ ενέργεια

Θέλεις ένα υγιεινό snack με βασικό συστατικό την βρώμη που θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι για κάθε σου προπόνηση; Φτιάξε την παρακάτω συνταγή και ετοιμάσου για γυμναστική.

Άλλωστε τα οφέλη της βρώμης είναι πολλά. Ανεξάρτητα από την μορφή που καταναλώνεται, η βρώμη είναι καθαρές φυτικές ίνες, οι οποίες κατά την πέψη λειτουργούν σαν σφουγγάρι και απορροφούν μεγάλη ποσότητα υγρών. Αυτό διευκολύνει τις κινήσεις του εντέρου και προλαμβάνει τη δυσκοιλιότητα.

Επειδή αυξάνει το αίσθημα πληρότητας, είναι λιγότερο πιθανό να τσιμπολογάτε ανάμεσα στα γεύματα και έτσι μειώνεται ο κίνδυνος αύξησης του βάρους. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βασικές βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

Τα υλικά μου

1 φλ. νιφάδες βρώμης, 3 κ.σ. κακάο, 1/3 φλ. αποξηραμένα cranberries, ψιλοκομμένα, 1/4 φλ. σταγόνες σοκολάτας
λίγο αλάτι, 1/2 φλ. φυστικοβούτυρο, 1/3 φλ. μέλι, 1/2 κ.γ. βανίλια, 1/3 φλ. καβουρδισμένο αμύγδαλο.

Πες μου τι κάνω

Σε ένα μπολ ανακατεύετε τις νιφάδες βρώμης, το κακάο, τις σταγόνες σοκολάτας και το αλάτι. Σε άλλο μπολ λιώνετε το φυστικοβούτυρο, το μέλι και το ζεσταίνετε σταδιακά μέχρι να λιώσουν όλα. Προσθέτετε την βανίλια και ανακατεύετε καλά.

Προσθέτετε το μείγμα αυτό στα υλικά του πρώτου μπολ και ανακατεύετε καλά. Σε άλλο σκεύος ανακατεύετε καλά το καβουρδισμένο αμύγδαλο. Πλάθετε το μείγμα σε μικρές μπαλίτσες και στην συνέχεια τις καλύπτετε με το μείγμα αμυγδάλων. Τα βάζετε στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες πριν σερβίρετε.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας