3 tips για να μειώσεις τις θερμίδες στα γεύματα σου

Υπάρχουν μερικοί εύκολοι τρόποι για να μειώσεις σημαντικά τις θερμίδες στα γεύματα σου χωρίς να καταναλώνεις μικρότερη την ποσότητα.

Όχι στα περιττά λάδια

To βράσιμο ή το ψήσιμο στη σχάρα είναι οι καλύτεροι τρόποι μαγειρέματος που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις το λάδι.

Δώσε γεύση με υγιεινούς τρόπους

Απόφυγε να προσθέτεις στις συνταγές σου βούτυρο, αλάτι, λάδι, μπέικον ή αλλαντικά και δώσε γεύση προσθέτοντας βότανα, μπαχαρικά, σκόρδο ή κρεμμύδι.

Περιόρισε τις ποσότητες τυριού στα πιάτα σου

Ναι και σε μας αρέσει να συνοδεύουμε το φαγητό μας με τυράκι. Ωστόσο παν μέτρον άριστον.

 

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας