4 υγιεινά σνακ που νικούν την πείνα

Κάθε φορά που νιώθουμε πείνα τρέχουμε στο ψυγείο για να φάμε κάποιο γλυκό ή κάτι πρόχειρο. Για να μην επιβαρύνουμε το σώμα μας με κακά λιπαρά, δες τις επιλογές σου για ένα γρήγορο αλλά και υγιεινό σνακ που δεν σου χαρίζει θερμίδες που δεν θέλεις.

Γιαούρτι με φρούτο και κανέλα

Η κανέλα βοηθά στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και περιορίζει την όρεξη. Ο συνδυασμός με το γιαούρτι και το φρούτο βοηθά στον έλεγχο της πείνας.

Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, γαλοπούλα και τυρί

Περιλαμβάνει φυτικές ίνες, μέταλλα όπως σίδηρο και φώσφορο, υδατάνθρακες, καθώς επίσης και βιταμίνες, όπως η Β1, Β2, Β6, Β12, Ε, οι οποίες συμβάλλουν στην μνήμη και στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

Μπάρα δημητριακών

Περιέχει μέταλλα, όπως σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο και ψευδάργυρο, καθώς και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Μπορείτε να φτιάχνετε μπάρες με ταχίνι, μέλι, δημητριακά, ξηρούς καρπούς και κακάο.

Τσάι

Ποντάρετε στα αφεψήματα τσαγιού σε διάφορες γεύσεις και χαρίστε στον οργανισμό σας ενυδάτωση και αντιοξειδωτική προστασία.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας