5 πράγματα που θεραπεύει η μπανάνα (ναι, και το hangover)

Τι είναι κίτρινο, αστείο στην εμφάνιση, νόστιμο και πολύ υγιεινό; Η απάντηση είναι οι μπανάνες. Μπορείτε να φάτε αυτό το εξωτικό φρούτο όλο το χρόνο και το πιο σημαντικό είναι ότι προστατεύετε την υγεία σας με τον πιο … υπέροχο τρόπο. Θέλετε να μάθετε γιατί;

Ίσως είναι ένα από τα φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες (110 θερμίδες), αλλά περιέχει καλή ποσότητα αντιοξειδωτικών (που προστατεύουν από χρόνιες παθήσεις), μέταλλα (όπως χαλκό, μαγνήσιο και μαγγάνιο) και βιταμίνες. Η μπανάνα είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Β6 που παίζει σημαντικό ρόλο για τη θεραπεία της αναιμίας και της νευρίτιδας. Το σώμα μας χρησιμοποιεί βιταμίνη Β6 για την ανάπτυξη νέων κυττάρων. Επίσης περιέχει βιταμίνη C.

Κέικ μπανάνας

Η μπανάνα είναι πηγή καλίου που είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των νεύρων και των μυών, καθώς και για τη διατήρηση μιας υγιούς ισορροπίας υγρών στο σώμα. Μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και να προστατεύσει από την καρδιακή προσβολή και το εγκεφαλικό. Τρώγοντας μπανάνες βοηθάτε στην πρόληψη του καρκίνου των νεφρών, προστατεύετε τα μάτια σας και χτίζετε ισχυρά οστά αυξάνοντας την απορρόφηση του ασβεστίου.

Αν αγαπάτε την άσκηση, φάτε πρώτα μια μπανάνα, καθώς το κάλιο σε αυτή την κίτρινη λιχουδιά μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη μυϊκών κραμπών μετά από έντονη γυμναστική, και να διατηρήσει το σάκχαρό σας στο αίμα. Εκτός από αυτό, οι μπανάνες είναι εύπεπτες λόγω των φυτικών τους ινών.

Μια μπανάνα στο πρωινό σας θα ξεκινήσει την ημέρα σας με υγιή και σωστό τρόπο και θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε εξαιτίας των υδατανθράκων που περιέχει. Εάν είσαι φοιτητής, κατανάλωσε γρήγορα μια μπανάνα πριν από μια εξέταση μαθήματος, για να επωφεληθείς από τα υψηλά επίπεδα καλίου. Το μυαλό σου θα λειτουργεί πιο γρήγορα και θα εξαφανίσει τα όποια ερωτηματικά.

Μπανάνα με σοκολάτα. Photo by Food Network

Δείτε περισσότερους λόγους για τους οποίους πρέπει να βάλετε τις μπανάνες στη διατροφή σας.

1. Μια μπανάνα περιέχει σίδηρο, φώσφορο καθώς και βιταμίνες Α και Ε, ιώδιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, καροτίνη και χολίνη. Οι μπανάνες περιέχουν επίσης ίχνη πολλών αμινοξέων.

2. Ευτυχισμένος και τυχερός … τρώτε λοιπόν μπανάνες για να σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε την κατάθλιψη λόγω των υψηλών επιπέδων της τρυπτοφάνης, η οποία μετατρέπεται σε σεροτονίνη μια χημική ουσία που είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση της ισορροπίας της διάθεσης. Το έλλειμμα σεροτονίνης οδηγεί σε κατάθλιψη και δεν το θέλουμε…

3. Οι μπανάνες είναι η καλύτερη τροφή για το πρωινό hangover, μετά από μια έντονη σε αλκοόλ βραδιά.

4. Χρησιμοποιήστε την μπανάνα για να θεραπεύσετε τις παθήσεις του δέρματος όπως η ψωρίαση και η ακμή, και επίσης για να απαλλαγείτε από τον κνησμό και τον ερεθισμό.

5. Μπανάνα ως παγάκι; Τρώγοντας μια μπανάνα μπορεί να σας δροσίσει κατά τη διάρκεια γρίπης και πυρετού ή σε μια ζεστή μέρα του καλοκαιριού.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας