8 τροφές που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πιο γρήγορα

Αν η αγκαλιά του Μορφέα δεν ανοίγει εύκολα για σένα και σε ταλαιπωρούν οι αϋπνίες, ίσως πρέπει να προσθέσεις αυτές τις τροφές στο καθημερινό σου μενού.

Οι μπανάνες: χαλαρώνουν τους μυς χάρη στο κάλιο και το μαγνήσιο που περιέχουν.

5 πράγματα που θεραπεύει η μπανάνα (ναι, και το hangover)

Το γάλα: βοηθά στην παραγωγή μελατονίνης, ορμόνης που σχετίζεται με την χαλάρωση και τον ύπνο.

Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα: χάρη στην ουσία τρυπτοφάνη, μας βοηθούν να νιώσουμε έτοιμοι για ύπνο.

Η μαύρη σοκολάτα: περιέχει σεροτονίνη και μας βοηθά να νιώσουμε χαλαροί.

Τα κεράσια: είναι φυσική πηγή μελατονίνης, η οποία μας βοηθά να ρυθμίσουμε τον ύπνο μας.

Γλυκό μου κερασάκι… είσαι ιδανικό και για το jet lag!

Το χαμομήλι: αυξάνει την γλυκίνη στον οργανισμό.

Τα φιστίκια και το φιστικοβούτυρο: περιέχουν βιταμίνη Β3, η οποία με την σειρά της βοηθά στην έκκριση σεροτονίνης.

Τα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι: έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο.

Σπανάκι για δυνατό σώμα. Κάτι ήξερε ο Ποπάι…

 

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας